Zdobądź włoską porcelanę za zakupy w Stokrotce

0
(0)

Klienci sieci Stokrotka mają szansę na zdobycie ekskluzywnych, porcelanowych talerzy od renomowanej włoskiej marki Pozzi Milano. To wszystko dzięki akcji lojalnościowej zrealizowanej przez agencję Promotica, która potrwa aż do 24 lipca.

Programy lojalnościowe coraz bardziej popularne wśród Polaków

Z roku na rok, programy lojalnościowe cieszą się w Polsce rosnącą popularnością. Badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia wykazało, że 66% dorosłych Polaków uczestniczy w co najmniej jednym takim programie, co stanowi wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem. Badania Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna wskazują nawet, że zainteresowanie tymi programami deklaruje aż 80% badanych. Sklepy detaliczne stanowią największą grupę oferującą tego typu akcje, które stały się niemal nieodłącznym elementem codziennych zakupów.

„Stwórz własny włoski zestaw” – mechanizm kampanii

Podczas trwania kampanii „Stwórz własny włoski zestaw”, klienci Stokrotki będą mogli zbierać znaczki za zakupy, które następnie wymienią na produkty z luksusowej linii zastawy stołowej Baraonda marki Pozzi Milano.

Historia marki Pozzi Milano sięga końca XIX wieku, kiedy to zaczynała jako dom mody męskiej. Z czasem poszerzyła swoją ofertę o przedmioty codziennego użytku, w tym elegancką zastawę stołową. Kolekcja dostępna w ramach kampanii w Stokrotce odzwierciedla najnowsze światowe trendy w dekoracji stołu, oferując szeroki wybór porcelanowych talerzy, misek i naczyń do serwowania.

Za każde wydane 35 zł w Stokrotce, klienci otrzymują jeden znaczek. Po zgromadzeniu wymaganej liczby, mogą nabyć wybrane elementy kolekcji w atrakcyjnej cenie promocyjnej.

Głównymi celami akcji są: wzmocnienie pozycji Stokrotki na rynku, atrakcyjne nagrodzenie klientów za ich lojalność oraz budowanie wartości Stokrotki jako marki, która dba o klientów, jest blisko nich i pomaga im na co dzień – wyjaśnia Mirosław Wawryszczuk, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Stokrotki.

Akcja „Stwórz własny włoski zestaw” w Stokrotce trwać będzie do 24 lipca 2024 r. Szczegółowe informacje i regulamin znajdują się na stronie www.stokrotka.pl oraz w sklepach sieci. Jest to pierwsza kampania promocyjna realizowana przez agencję Promotica na polskim rynku.

Jak przydatny był ten artykuł ?

Kliknij na gwiazdki i oceń artykuł

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów 0

Bądź pierwszy i oceń artykuł

Tagged with: