Kolekcja Tytanowy Brąz wzbogaca ofertę koloryzacji Dia color od L’Oréal Professionnel, wprowadzając aż 10 nowych odcieni, które redefiniują brązowe włosy, nadając im olśniewające refleksy, trzy razy większy połysk oraz pełne odwzorowanie prawdziwych tonów. Zainspirowana Tytanem, tajemniczym księżycem Saturna, kolekcja idealnie oddaje filozofię marki, która nieustannie poszukuje nowych inspiracji, sięgając po odległe, nieodkryte terytoria, w tym również przestrzeń kosmiczną.
Dia color: nabłyszczająca koloryzacja z kwasem hialuronowym
Ponad połowa kobiet wyraża niezadowolenie z koloru swoich włosów, głównie z powodu matowości. Jest to efekt stopniowej utraty melaniny, której zmniejszenie prowadzi do utraty koloru i połysku, co sprawia, że włosy stają się matowe i siwieją. L’Oréal Professionnel, lider i pionier w branży koloryzacji włosów od ponad 115 lat, przesuwa granice technologii fryzjerskiej, aby stworzyć formułę, która spełnia oczekiwania zarówno profesjonalistów, jak i ich klientów na całym świecie. W odpowiedzi na te potrzeby powstała gama Dia color, pierwsza koloryzacja, która odwraca utratę melaniny, zapewniając 6 tygodni błyszczącego koloru. Dzięki formule zawierającej składniki pochodzące w 92% z natury oraz braku amoniaku, Dia color, dzięki technologii Melanin Gap Filler, uzupełnia brakującą melaninę we włosach, zapewniając im trzy razy więcej połysku, do 70% pokrycia siwych włosów oraz 100% odwzorowania naturalnych tonów.
Kolekcja Tytanowy Brąz: 10 nowych, wielowymiarowych odcieni brązu inspirowanych Tytanem, największym księżycem Saturna
Brunetki od lat poszukują sposobów na to, by ich brązowy kolor włosów zyskał głębię i wielowymiarowość. Choć akceptują swoje naturalne odcienie, wciąż pragną dodać im wyjątkowych refleksów. Hasło „Jak sprawić, by brązowe włosy nie były nudne?” zyskało aż 2,9 miliarda wyświetleń, a nowe odcienie brązu stały się popularnym tematem w mediach społecznościowych. Hasztagi takie jak #SmokyBrunetteHair (462 miliony wyświetleń), #ChocolateHair (98 milionów wyświetleń) czy #HoneyBrown (50 milionów wyświetleń) zdominowały internet.
W odpowiedzi na te oczekiwania, L’Oréal Professionnel prezentuje 10 nowych, olśniewających odcieni brązu, które pozwolą brunetkom podkreślić ich naturalny kolor i wydobyć jego unikalne tonacje. Nowa kolekcja czerpie inspirację z kosmosu, a dokładniej z Tytana, księżyca Saturna, który stał się źródłem inspiracji dla świetlistych odcieni brązowych. Kolekcja obejmuje pięć unikalnych rodzin kolorystycznych: od popielatych, przez złote, mokka, ciepłe, aż po chłodne odcienie.
Wypróbuj paletę 50 odcieni z aplikacją My Hair [iD]
Aplikacja My Hair [iD] to profesjonalne narzędzie umożliwiające wirtualną przymiarkę koloru. Skierowana zarówno do profesjonalnych fryzjerów, jak i konsumentek, pozwala na łatwe wypróbowanie nowych odcieni Tytanowego Brązu z gamy Dia color lub innych odcieni z kolekcji iNOA. Dzięki tej aplikacji można uzyskać kompleksową konsultację kolorystyczną oraz diagnozę kondycji włosów, by dobrać idealny odcień.
Proces konsultacji składa się z pięciu kroków:
- Inspiracja – Klientka wybiera swoje ulubione odcienie z gamy Dia color lub iNOA i przymierza je w aplikacji.
- Diagnoza – Fryzjer ocenia stan włosów klientki, odpowiadając na cztery pytania.
- Sugestia – Aplikacja rekomenduje odpowiednią koloryzację i jej korzyści.
- Ostateczny odcień – Klientka i fryzjer wspólnie wybierają finalny kolor, który klientka może przymierzyć przed aplikacją.
- Formuła – Aplikacja dostarcza spersonalizowaną formułę koloryzacji dla fryzjera.
Dzięki My Hair [iD] każda klientka może mieć pewność, że efekt końcowy będzie idealnie dopasowany do jej indywidualnych potrzeb.
L’Oréal Professionnel – najlepszy partner profesjonalistów
Od 1909 roku L’Oréal Professionnel, marka stworzona przez Eugène’a Schullera, pioniera branży fryzjerskiej, wprowadza innowacje, które rewolucjonizują świat fryzjerstwa. Od przełomowych produktów, takich jak gama iNOA, po nowoczesne technologie, marka nieustannie redefiniuje standardy branży. Wprowadzenie Dia color, które odwraca skutki utraty melaniny, jest kolejnym dowodem na zaangażowanie marki w tworzenie produktów, które odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentów i profesjonalistów.
Fot. i oprac. na podst.: mat. prasowy L’Oréal Professionnel.