Od 17 października w sklepach sieci Biedronka rozpocznie się wyjątkowa akcja, w której klienci będą mieli okazję odkryć francuskie specjały. Na półkach pojawi się ponad 15 francuskich marek, które przeniosą konsumentów w kulinarną podróż do kraju nad Sekwaną. W ramach akcji klienci będą mogli zakupić produkty wysokiej jakości, a następnie przyrządzić francuskie dania w swoich domach, korzystając z przepisów przygotowanych we współpracy z Davidem Gaboriaud, Chefem Kreatywnym Belvedere Catering i ambasadorem marki French Touch La Belle Vie!.
Biedronka po raz kolejny angażuje się w akcję handlową French Touch La Belle Vie!, której celem jest popularyzacja francuskich produktów w Polsce. Od 17 do 23 października w ofercie sieci dostępne będą produkty czołowych marek, takich jak Bonduelle, Président, Bonne Maman, Café Sati, Le Petit Olivier i Henkel Freixenet Polska, które umożliwią polskim konsumentom delektowanie się autentycznymi smakami Francji.
Francuzi słyną z celebrowania posiłków – spożywamy je w gronie najbliższych, ciesząc się wspólnymi chwilami, które stają się ważną częścią naszej codzienności. Ta tradycja, oparta na bliskości, otwartości i budowaniu relacji, jest czymś, co chcemy dzielić również z innymi kulturami. Dzięki współpracy z Biedronką, francuskie produkty są teraz na wyciągnięcie ręki, pozwalając polskim konsumentom poczuć klimat francuskiej kuchni i delektować się smakiem, jakby siedzieli w jednej z urokliwych francuskich restauracji, nie wychodząc z domu. To doskonała okazja, by odkryć ducha French Touch La Belle Vie! i poczuć więź, która łączy Polskę i Francję – mówi Eric Salvat, Prezes Zarządu projektu French Touch La Belle Vie!
Wyjątkowa edycja na jubileusz French Touch La Belle Vie!
Z okazji jubileuszowej, 10. edycji French Touch La Belle Vie!, klienci Biedronki będą mogli nie tylko zakupić francuskie produkty, ale także nauczyć się, jak przygotować autentyczne potrawy. David Gaboriaud, ambasador akcji, poprowadzi serię siedmiu filmów „Bon Apetit!”, w których zaprezentuje przepisy na francuskie dania. Produkty niezbędne do ich przygotowania będą dostępne w specjalnej ofercie Biedronki. Filmy będą publikowane codziennie w dniach 17-23 października na YouTube oraz w aplikacji mobilnej Biedronki, co umożliwi łatwy dostęp do przepisów podczas zakupów.
Kampanię handlową będzie wspierać reklama, którą zobaczymy na ekranach DOOH, w kinach Helios oraz w punktach Relay i Inmedio należących do grupy Lagardère Travel Retail. Wszystkie szczegóły dotyczące akcji dostępne będą także w mediach społecznościowych Biedronki i French Touch La Belle Vie!.
French Touch La Belle Vie! to wyjątkowy projekt, który już od dekady przybliża Polakom smaki, zapachy i kulturę Francji, celebrując francuską sztukę życia – l’art de vivre. Tegoroczna edycja stanowi kulminację 10 lat promocji francuskich produktów i stylu w Polsce. Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na stronie frenchtouchlabellevie.pl.
Fot. i oprac. na podst.: mat. prasowy French Touch La Belle Vie!