Lila Moss nową twarzą Marc Jacobs Beauty
Zbieżność nazwisk nie jest przypadkowa – Lila Moss jest córką legendy modelingu i właśnie została twarzą najnowszej kolekcji kosmetyków Marca Jacobsa. Czy Lila powtórzy sukces swojej mamy i zajmie miejsce Kate Moss?
Lila Moss zbiera żniwa ciężkiej pracy i wieloletnich przyjaźni swojej matki. Tak właśnie jest w przypadku kampanii kosmetyków Marca Jacobsa – nie jest tajemnicą, że projektant jest w bliskich relacjach z Kate Moss odkąd zaczęli pracę w świecie mody. Marc Jacobs nie ukrywa, że między innymi dlatego zdecydował się zaangażować młodszą wersję swojej ulubienicy do najnowszej kampanii swojej urodowej marki. Między innymi, pozostałe powody są bardziej oczywiste.
„Poznałem Lilę, gdy miała zaledwie 6 lat. Już wtedy była bardzo zdecydowaną i silną osobowością. Trzy lata później spotkaliśmy się na ślubie Kate, kiedy to charakter małej Lily był jeszcze silniejszy, a jej uroda zaczęła wybrzmiewać z pięknej buzi” – wspomina projektant – „W lipcu spotkaliśmy się na planie kampanii moich kosmetyków i muszę przyznać, że było to surrealistyczne doświadczenie. Przede mną stała młodsza wersja Kate, z którą wspólnie zaczynaliśmy pracę w branży. Ówcześnie wschodząca gwiazda modelingu urodziła córkę, która jest teraz częścią mojego projektu. Uroda Lili, jej spokój, urok i cierpliwość sprawiły, że ta kampania jest absolutnie wyjątkowa.” – przyznał Marc Jacobs.
To pierwsza tak poważna praca w roli modelki dla Lili, ale wygląda na to, że nie ostatnia. Sam Marc Jacobs zachwyca się jej urodą i wróży jej wielką karierę. To kolejna córka legendarnej modelki, która idzie śladami sławnej matki. Niedawno pisałam o fenomenalnej karierze Kai Gerber (córki Cindy Crawford), która w zaledwie kilka miesięcy podbiła świat mody i rozkochała w sobie największe domy mody. Czy córka Kate Moss będzie następna?
Trzeba przyznać, że uroda Lili jest równie oryginalna, co jej matki. Jasna karnacja, aksamitna skóra i delikatne rysy twarzy sprawiają podkreślają jej dziewczęce wdzięki. W pierwszym, ujawnionym zdjęciu z kampanii Lila do złudzenia przypomina Brigitte Bardot. Cała kampania ujrzy światło dzienne już 11 listopada.